فروش و استعلام قیمت نایلون مالچ پلاستیکی کشاورزی
دریافت فایل مشخصات فنی
☎️ شماره‌های تماس:‌
۰۲۱-۵۶۲۳۰۴۱۳‌
۰۹۱۰۵۹۹۱۴۸۳

نایلون مالچ پلاستیکی به فناوری اصلی در تولید سبزیجات، توت و … تبدیل شده است. نایلون مالچ اهداف بسیاری را تامین می‌کند؛هر بستری که بر روی سطح خاک به عنوان پوشش قرار می‌گيرد مالچ گفته ميشود. ثابت شده، در بیشتر محصولاتی که دارای ارزش بالا هستند، بیشتر هزینه‌های خود را پرداخت می‌کند؛ پرورش‌دهنده برای دست یافتن به اهداف مختلف که هر کدام به نیازهای خاصی بستگی دارد، می‌تواند فیلم های مالچ پلاستیکی مختلفی را انتخاب کند؛ به هرچیزی که بر روی سطح خاک به عنوان پوشش قرار می‌گیرد، مالچ گفته می‌شود.

نایلون مالچ چیست؟

پلاستیک مالچ

این نایلون‌ هم نوع دیگری از انواع نایلون کشاورزی است. برای توضیح این نایلون لازم است به ویژگی‌های خاک بپردازیم، قسمتی از خاک که سطح آن را می‌پوشاند ساختاری بسیار سبک و نرم دارد که به آن مالچ یا خاک پوش گفته می‌شود. این لایه معمولا از کاه، خاک برگ، خاک اره، گیاه خاک و ورقه‌های پلاستیکی تشکیل شده است. مالچ به عنوان یک سد برابر عوامل طبیعی و انسانی برخورد می‌کند و ریشه گیاه را از آسیب‌های ناشی از باران‌های اسیدی، باران معمولی، سله بندی، برف، تگرگ، یخ‌بندان، طوفان، تبخیر و فرسایش حفظ می‌کند. در ادامه با ویژگی، کاربرد و انواع مالچ آشنا می‌شوید.

خرید نایلون مالچ

جهت خرید نایلون مالچ می‌توانید در این صفحه تمام ویژگی ها و مشخصات نایلون مالچ پلاستیکی را مطالعه کنید و سپس با توجه به ویژگی های موجود، می‌توانید باشماره های همین صفحه تماس بگیرید و نایلون مالچ خود را سفارشی سازی کنید، سپس با توجه به روند سفارشی سازی شده، نایلون مالچ خود را می‌توانید در بسته بندی‍‌های تحویلی دریافت کنید. شرکت نو آوران کیهان پلاستیک خدمات مشاوره و پشتیبانی قبل از فروش و پس از فروش را به مشتری های خود ارائه میکند.قیمت نایلون مالچ به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه دائما تغییر می‌کند. لطفا برای دریافت قیمت های دقیق و به روز با ما تماس بگیرید.

نکته دیگری راجب خرید نایلون مالچ کشاورزی این است که این نایلون مالچ پلاستیکی از اون دسته نایلون هایی است که برای کشاورزان بسیار پر کاربرد بوده و تا الان استقبال زیادی از این نایلون شده است، همچنین از افتخارات شرکت نوآوران کیهان پلاستیک پارسام، صادرات نایلون مالچ تولیدات نایلون 5 لایه  افتخار همکاری‌با کشورهای همسایه مانند روسیه، تاجیکستان، لبنان، عراق، افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان و… صادر می‌کند.

 

خرید و قیمت نایلون مالچ

 ویژگی ‌های مالچ پلاستیکی کیهان پلاستیک

نایلون های مالچ کیهان پلاستیک از نظر رنگ بندی، ابعاد، افزودنی و… ویژگی های منحصر به فردی دارد برخی از این ویژگی های نایلون مالچ در یک نگاه:

  • قدرت کش‌سانی بالا
  • امکان تولید در رنگ‌ها، عرض‌ها و طول‌های مختلف
  • عرض‌ها: ۳۰ سانتی متر تا ۴ متر
  • ضخامت: ۲۰ تا ۷۰ میکرون
  • رنگ‌ها: رنگ با توجه به کاربرد مالچ و سفارش مشتري قابل تغيير است. {شفاف، مشکی و سفید}
  • نوع عرضه: رول‌های بسته‌بندی
  • افزودنی‌ها: امکان اضافه کردن انواع افزودنی‌های Anti-UV، IR، Anti Virus و …
  • پشتیبانی و مشاورره قبل از فروش و پس از فروش برای نایلون ماچ مورد نظر مشتری

مزایای نایلون مالچ

با به کارگیری این نایلون می‌توانید به حداکثر میزان بهره وری محصولات خود برسید. زیرا نایلون مالچ با حذف علف‌های هرز به رشد بهتر گیاهان کمک می‌کند. شاید به ذهنتان خطور نکند که استفاده از این نایلون می‌تواند از لایه ازون محافظت کند. اما چطور؟ نایلون مالچ با قرارگیری بر روی محصولات گلخانه ای باعث می‌شود تا گاز حبس شده و به بیرون راه نیابد. با قرارگیری محصولات کشاورزی در زیر نایلون رطوبتشان نیز حفظ شده و آب کمتری مصرف می‌کنند. مزیت‌های این نایلون چیزی فراتر از این موارد است اما در این مقاله فعلا به توضیح همین نکات بسنده می‌کنیم. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به مقاله مالچ چیست؟ اطلاعات بسیار کامل تری دراین باره کسب کنید. 

انواع نایلون مالچ پلاستیکی

با استفاده از رنگ‌های مختلف فیلم مالچ پلاستیکی، یک پرورش دهنده می‌تواند بر نتیجه محصول تاثیر مثبت بگذارد. بعضی رنگ‌ها به طور چشمگیری برای یک محصول مفید و سودمند هستند، برخی فایده و سود محدودی دارند، بعضی رنگ‌ها تقریبا هیچ مزیتی ندارند و حتی میزان هزینه‌های تولیدکننده را افزایش می‌دهند.

نایلون مالچ مشکی

  • مالچ سیاه یا مشکی رایج‌ترین رنگ پلاستیک مالچ است که امروزه در دنیا استفاده می‌شود. ساخت آن کم هزینه‌تر از سایر رنگ‌هاست و می‌تواند مزایای زیادی برای پرورش‌دهنده داشته باشد.

فیلم مالچ شفاف

  • نایلون مالچ شفاف معمولا به عنوان کمک آفتاب‌گیر استفاده می‌شود. نور مستقیما از پلاستیک مالچ عبور می‌کند و خاکی که در زیر نایلون مالچ وجود دارد، کاملا گرم شده است، در نتیجه هاگ‌های علف‌های هرز و باکتری‌های زنده در بستر را می‌کشد.

فیلم مالچ سفید

  • فیلم مالچ سفید نور را منعکس می‌کند و به طور قابل توجهی بستر خنک‌تری نسبت به سایر رنگ‌ها فراهم می‌کند.

فیلم سفید/سیاه

  • این فیلم مالچ پلاستیکیِ اکسترود شده مزایای ترکیب فیلم مالچ سیاه و فیلم مالچ سفید را در یک محصول ارائه می‌دهد.
با رشد روز افزون جمعیت، اهمیت کشاورزی بسیار بالا و بالا تر رفت، به قدری که هر راه‌ حلی، باعث بهبود تولیدات کشاورزی بیشتر و باکیفیت تر شود، مورد اهمیت بیشتری قرار می‌گرفت. شاید در اوایل استفاده از خاک‌ پوش متداول بود، اما مشکلات خود را نیز به همراه داشت، برای همین کم کم نایلون مالچ پلاستیکی هم جایگزین مالچ طبیعی شد و هم فواید زیادی را به همراه داشت. خرید نایلون مالچ برای کشاورزان اهمیت بسیاری دارد، به دلیل قیمت مناسب نایلون مالچ نسبت به کارایی و جنس محصول و همچنین فواید آن است. هر کدام از مالچ ها کاربرد و کارایی خود را دارند و انواع مالچ پلاستیکی و طبیعی هنوز استفاده و کاربرد دارد.

مالچ پلاستیکی

کاربرد مالچ پلاستیکی

باتوجه به بحران کم آبی و رشد سریع جمعیت در دنیا، و باتوجه به وجود مشکلاتی مانند کمبود آب جدی در مناطق خشک و نیمه خشک مثل اقلیم کشورمان، استفاده بهینه از آب حائز اهمیت بالایی است. نتایج مطالعات مختلف در طی سالیان نشان داده است، وجود مالچ بر روی سطح خاک باعث به وجود آمدن سایه و جلوگیری از نفوذ نور خورشید می‌شود، که این خود باعث کاهش و جلوگیری از رشد علف‌های هرز می‌شود. بدین وسیله جلوگیری از تبخیر آب از سطح خاک درجه حرارت را کاهش داده و رطوبت خاک افزایش خواهد یافت. از دیگر کاربرد نایلون مالچ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ رطوبت خاک
  • جلوگیری از رشد علف‌های هرز
  • کنترل دمای بستر
  • جلوگیری از سرمازدگی در زمستان
  • محافظت در برابر شستشوی کودها
  • افزایش اثر گند‌زدایی
  • بهبود کیفیت محصول
  • جلوگیری از فشردگی خاک

انواع مالچ کشاورزی

  • مالچ‌ها انواع مختلفی دارند که انتخاب نوع آن باید براساس نیازهای هر محصول یا هر منطقه باشد.
  • مالچ‌ها به دو نوع آلی و غیر‌آلی دسته‌بندی می‌شوند.
  •  مالچ آلی یا بیولوژیک شامل مواد طبیعی همچون علف خشک، کاه، کلش، پوست درخت، چوب خردشده، برگ، خاک اره و کمپوست است.
  •  مالچ‌های غیرآلی یا شیمیایی به پوشش‌هایی از جنس پلاستیک یا پلی‌اتیلن گفته می‌شود که بر روی خاک گسترده می‌شوند. این محصول برای جلوگیری از رشد گیاهان هرز و همچنین تبخیر آب از خاک مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیاهان از داخل منافذی که روی سطح فیلم ایجاد می‌شود، رشد می‌کنند.

مالچ پلاستیکی

قیمت نایلون مالچ کشاورزی

این نایلون به دلیل نوسانات ارز، هر روزه قیمت متفاوتی دارد. اما به طور کلی مواردی که در قیمت نایلون مالچ کشاورزی تاثیرگذارند، عبارتند از: مقدار سفارش مشتری (که هرچه این مقدار بیشتر باشد، قیمت تمام شده به صرفه تر خواهد بود)، تعداد لایه‌های مدنظر مشتری، افزودنی‌های اضافه شده به نایلون و موارد این چنینی است. برای دریافت قیمت روز با کارشناسان کیهان پلاستیک در ارتباط باشید.

اقدام به سفارش نایلون مالچ پلاستیکی

تمامی مالچ های پلاستیکی کیهان پلاستیک با مواد اولیه درجه یک تولید می‌شود و به هیچ عنوان کیهان پلاستیک از مواد بازیافتی و درجه دو برای تولید محصولات خود استفاده نمی‌کند. در آخر شما با تمام ویژگی، کاربرد و مشخصات نایلون مالچ پلاستیکی آشنا شدید. اکنون چه بخواهید استعلام قیمت نایلون مالچ را بگیرید و یا برای خرید نایلون مالچ اقدام کنید، می‌توانید با شماره هایی که در این صفحه مشاهده می‌کنید، تماس بگیرید. تا همکاران ما در هر گونه از سوالات و اقداماتی که میخواهید انجام دهید، شما را راهنمایی کنند. کیهان پلاستیک از مرحله سفارش تا تحویل محصول کنار شما مراحل را طی می‌کند.

نشانی کارخانه
نشانی دفتر مرکزی
info@keyhan-plastic.com
سوالات متداول

دیدگاه ( 29 )

  1. صداقتی23 فروردین 1401

    سلام حداقل متراژ نایلون مالچی که میفروشین چندهش؟ رولی هم دارین؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک23 فروردین 1401

      سلام جناب، ما رول‌هامون رو به صورت کامل میفروشیم و اگر فرضا مشتری 20 متر نیاز داشته باشه و رول 50 متر باشه، نمی‌تونیم براش برش بزنیم. خورد ترین فروش ما یک رول هست که هر رول سایز متفاوتی داره. نایلون مالج از 500 متر شروع میشه.

      پاسخ
  2. حضرتی23 فروردین 1401

    سلام نایلون مالچ رو به صورت پانچ شده میفروشین؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک23 فروردین 1401

      سلام خیر! البته عملیات پانچ در صورت سفارش مشتری انجام میشه.

      پاسخ
  3. بنی هاشمی11 اردیبهشت 1401

    با سلام لطفا قیمت روز یک رول ۵۰۰مالچ سفید متری با عرض ۱/۵ متر را اعلام فرمایید . در ضمن هزینه ارسال به عهده شما است یا مشتری ؟
    آیا فروش درب کارخانه هم دارید ؟
    متشکرم

    پاسخ
    • Sharifi20 اردیبهشت 1401

      سلام با شماره های شرکت در تماس باشید

      پاسخ
  4. بهار28 اردیبهشت 1401

    سلام من میخواستم ببینم که چطوری میتونم ازتون نمونه تهیه کنم؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک31 اردیبهشت 1401

      سلام دوست عزیز با شماره های شرکت در تماس باشید.

      پاسخ
  5. اکبری3 خرداد 1401

    سلام خرده فروشی هم دارین؟ در د یک رول 100 متری نایلون میخوام

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک3 خرداد 1401

      سلام به زودی امکان تهیه تک رول برای مشتریان در شرکت به وجود میاد.

      پاسخ
  6. خراسانی11 خرداد 1401

    قیمت نایلون مالچ کشاورزی تغییر کرده نسبت به هفته پیش؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک11 خرداد 1401

      سلام دوست عزیز به دلیل نوسانات ارز، قیمت ها روز به روز در حال تغییره. با کارخونه در تماس باشین

      پاسخ
  7. قائمی22 خرداد 1401

    رنگ نایلون مالچ تاثیری تو رشد گیاه داره؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک23 خرداد 1401

      سلام تاثیر زیادی نداره. با توجه به شرایط جغرافیایی و محیطی باید رنگ مناسب رو انتخاب کنید. میتونید از مهندس کشاورزی کمک بگیرین

      پاسخ
  8. سعیدی15 تیر 1401

    سلام نمونه میفرستین؟ من تناژ بالا نیاز دارم ولی باید از جنس مطمین شم

    پاسخ
  9. فرهیخته5 مرداد 1401

    نابلون مالج مشکی برای جلوگیری از سرمازدگی در زمستان نیاز دارم. شنیدم قیمت ها الان مقرون به صرفه تره تا زمستان

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک5 مرداد 1401

      بله درسته با رسیدن سرما به دلیل تقاضای زیاد مشتریان قیمت محصولات توسط تمام شراکت بالاتر است.

      پاسخ
  10. آلا5 شهریور 1401

    نایلون مالچ عرص ۳ سانت میخوام با خاصیت Uv

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک7 شهریور 1401

      سلام بای ثبت سفارش با شماره های شرکت در تماس باشید

      پاسخ
  11. حدادی12 مهر 1401

    مالچ 60 میکرون با عرض 2.5 متر چنده؟ 600 کیلو حساب گنید

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک15 مهر 1401

      سلام قیمت ها بیش تر ااز پیش دستخوش تغییرات میشن بهتره تماس بگیرید تا قیمت همون روز رو بهتون اعلام کنن

      پاسخ
  12. شمیرانی28 آبان 1401

    سلام نایلون مالچ به خاطر زمستون گرون شده؟ اگر صبر کنم ارزون میشه تا بهار؟ چه وضعیه ها

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک28 آبان 1401

      سلام به طور کلی نایلون ها در زمستان به دلبیل تقاضای بالا گرون تر میشوند ولی گرونی دلار هم تاثیرگذار است در این روند

      پاسخ
  13. اسماعیلیان11 دی 1401

    سلام نایلون مالچ بیولوژیک نیاز دارم میشه تماس بگیرین باهام راهنمایی نیاز دارم

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک11 دی 1401

      سلام شماره تماس نذاشتین. میتونین با شماره های شرکن در تماس باشید تا مشاور کمکتون کنه

      پاسخ
  14. افخمي18 مرداد 1402

    كدوم نايلون مالچ مناسبه برا كشتن ميكروب ها؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک18 مرداد 1402

      سلام مدل شفاف به دلیل جذب نور مناسب این کار هست

      پاسخ
  15. افضلی13 آذر 1402

    مالچ شفاف فقط در تابستان به کار میره؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک13 آذر 1402

      سلام نه لزوما، هر فصلی میشه استفاده کرد

      پاسخ
دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*