هزينه نايلون کشی گلخانه
در این مقاله می خوانیم

هر گلخانه برای بالابردن میزان بازدهی کار خود نیازمند نایلون یا روکش پلاستیکی گلخانه است. همچنین هنگام احداث و راه‌اندازی یک گلخانه اولین نکته‌ای که به ذهن افراد خطور می‌کند، هزینه‌هایی است که برای آغاز کار باید در نظر گرفت. یکی از این هزینه‌های مهم، هزینه نایلون کشی گلخانه است که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد. پوشاندن سقف گلخانه با شیشه بسیار زمان بر و هزینه بر است؛ به همین علت افراد ترجیح می‌دهند که از نایلون‌های مخصوص و مقرون‌به‌صرفه به‌جای شیشه استفاده کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر دررابطه‌با هزینه پلاستیک کشی گلخانه و دریافت راهنمایی‌های لازم در این زمینه کافی است تا با مشاوران باتجربه ما تماس بگیرید. پس از دریافت اطلاعات دقیق و محاسبه میزان نایلون لازم برای گلخانه، می‌توانید نایلون گلخانه را از مراکز معتبری نظیر فروشگاه ما تهیه کنید.

ویژگی‌های نایلون عریض گلخانه‌ای در تعیین هزینه نایلون کشی

همان‌طور که می‌دانید، نایلون‌های عریض کشاورزی و گلخانه‌ای از پرکاربردترین و اصلی‌ترین محصولات گلخانه به شمار می‌روند. این نایلون‌ها در انواع پلی‌اتیلنی، پلی‌استری، پلی‌وینیل کلریدی یا  PVC و پلی فلوئورید وینیل یا PVF ساخته و به بازار ارائه می‌شوند. در حال حاضر نایلون‌های پلی‌اتیلنی از پرمصرف‌ترین انواع پلاستیک‌های گلخانه هستند.

نایلون‌های عریض کشاورزی و گلخانه بر اساس نیاز و در خواست مشتریان در انواع رنگ‌بندی، ضخامت و ابعاد متنوع تولید می‌شوند. این نایلون‌ها به حالت یک‌لایه تا چندلایه تولید می‌شوند و هرچه ضخامت بیشتر شود، به‌مراتب مقاومت نایلون بالا خواهد رفت، ضخامت این نایلون‌ها تا شش میلی متر در نظر گرفته می‌شود.

گاهی برای افزایش کاربرد و بازده بیشتر در این نایلون‌ها از افزودنی‌هایی نظیر یو وی استفاده می‌شود. افزودنی این نایلون‌ها بر اساس اینکه مشتری چه خواسته‌ای داشته باشد، انتخاب می‌شود. این افزودنی‌ها می‌توانند به‌منظور تنظیم دما (IR) ، کنترل اشعه ماوراء بنفش (UV) و جلوگیری از شبنم (FOG) به نایلون‌های گلخانه افزوده شوند.

به‌طورکلی کیفیت نایلون‌های گلخانه به نوع نایلون و درصد افزودنی انتخاب شده شما و تولید اولیه نایلون و اضافه‌کردن دقیق افزودنی‌ها بستگی دارد. برای مثال پوشش گلخانه در محیط‌های سرد باید از نوع نایلون‌های ضخیم با یو وی کم باشد. نایلون‌های گلخانه معمولاً تا پنج سال عمر می‌کنند؛ اما موارد مختلفی سبب تغییر در طول عمر این نایلون‌ها می‌شود.

عوامل تأثیرگذار در هزینه نایلون کشی گلخانه

پلاستیک کشی هر گلخانه باید باتوجه‌به افزودنی‌ها و مقدار آن‌ها و ابعاد محیط گلخانه انجام شود. از عوامل تأثیرگذار در هزینه نایلون کشی گلخانه می‌توان به قیمت روز متریال اولیه پتروشیمی، انواع کشت و افزودنی مورداستفاده، حجم سفارش نایلون و ابعاد تولید اشاره کرد.

اما در این میان اصلی‌ترین عامل مؤثر در قیمت نایلون کشی سقف گلخانه، ابعاد آن و مقدار افزودنی UV است. نایلون‌های یو وی دار در حال حاضر بیشترین میزان سفارش و فروش را در بین انواع نایلون‌های گلخانه‌ای به خود اختصاص داده‌اند؛ زیرا سبب جذب خواص نور خورشید برای گیاهان می‌شوند. دو عامل کاهش درصد افزودنی‌ها و استفاده از مواد درجه‌دو یا سه به‌جای متریال درجه یک نیز از عوامل کاهش قیمت و ارزانی محسوب می‌شوند.

مزایا پلاستیک کشی گلخانه

مزایای استفاده از نایلون عریض گلخانه

با کمک این نایلون‌ها گلخانه شما پوشش و پخش نور یکنواختی خواهد داشت و علاوه براین در مصرف انرژی و افزایش راندمان گلخانه مؤثر است. این نایلون‌ها وظیفه محافظت از گلخانه در مقابل عوامل خارجی نظیر آلودگی و گردوغبار را بر عهده دارند.

نایلون گلخانه بر اساس چه فاکتورهایی انتخاب می‌شود؟

اما نایلون‌های گلخانه باید بر چه اساسی انتخاب شوند؟ این انتخاب در قدم اول باید بر اساس نوع کشت شما انجام شود. دقت به شرایط آب‌وهوایی و منطقه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. باتوجه‌به این نکات می‌توانید نایلون گلخانه موردنظر را در ضخامت و ابعاد مناسب به همراه درصد افزودنی تعیین شده سفارش داد.

یکی از مشکلات مهمی که مشتریان هنگام خرید و سفارش دهی با آن روبه‌رو هستند، بی‌تجربگی و ناشی بودن نیروهای یک گلخانه است. انتخاب نادرست یک مرکز نامعتبر سبب افزایش هزینه نایلون کشی گلخانه و کاهش بازدهی کشت شما خواهد شد. ازاین‌جهت مشاوران و متخصصان باتجربه و مجرب جهت یک خرید و انتخاب مناسب، آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

قیمت و هزینه نایلون کشی گلخانه

قیمت نایلون کشی گلخانه یک هزینه مشخص شده نیست و باتوجه‌به فاکتورهای مختلف متغیر است. زمان قیمت و هزینه پلاستیک کشی گلخانه بر اساس نوسانات قیمت مواد در بازار، نرخ تورم، هزینه پرداخت شده برای مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش دهی مشتری بر حسب کیلوگرم و درصد افزودنی‌های اضافه شده به نایلون در نظر گرفته می‌شود.

اما هر کیلو نایلون عریض کشاورزی یا گلخانه‌ای چند متر است؟ به‌طورکلی هر پنج متر نایلون مخصوص گلخانه معادل یک کیلوگرم سفارش است. البته هزینه پلاستیک کشی گلخانه باتوجه‌به ضخامت سفارش و بسته به اینکه نایلون یک یا چندلایه باشد نیز تغییر می‌کند. تحویل سفارشات مشتریان معمولاً بین یک تا ده روز کاری طول خواهد کشید؛ این زمان بستگی به نوع سفارش مشتری دارد.

نکات مهم جهت خرید نایلون یا پلاستیک گلخانه

نکات مهم جهت خرید نایلون یا پلاستیک گلخانه

هنگام خرید نایلون یا پلاستیک مخصوص جهت پوشاندن سقف گلخانه باید به چند نکته مهم دقت کنید. توجه به این نکات موجب یک خرید باکیفیت و مناسب خواهد شد.

  • هنگام سفارش دهی نایلون‌های عریض برای گلخانه سفارشات خاص و منحصربه‌فرد خود را حتماً به تولیدکننده بگویید تا واسطه‌ها یا افراد خرده‌فروش در صورت عدم وجود نمونه موردنظر شما، نمونه خود را به‌اجبار به شما قالب نکنند.
  • چنانچه می‌خواهید محصولات جدیدی در گلخانه کشت دهید، توصیه می‌کنیم حتماً به‌منظور سفارش دقیق و مناسب نایلون گلخانه از مهندسان کشاورزی راهنمایی و کمک بگیرید.
  • انتخاب و سفارش نایلون گلخانه را بر اساس شرایط آب‌وهوایی انجام دهید. به‌عنوان‌ مثال در مناطق بادخیز یا بسیار سرد حتماً از نایلون‌های ضخیم و چندلایه استفاده کنید.
  • حتماً پس از خرید و سفارش دهی و ثبت قرارداد قسمتی از نایلون را به آزمایشگاه دهید تا درصد افزودنی‌های موجود در آن بررسی شود.
  • پس از خرید نایلون به دلیل ماندگاری کوتاه‌مدت مواد uv در نایلون‌های عریض به تاریخ مصرف آن دقت کنید.

نتیجه‌گیری

هر فروشگاه و مجموعه‌ای برای سفارش دهی و پرداخت هزینه نایلون کشی گلخانه قابل‌اطمینان نیست؛ بنابراین اگر قصد سفارش آنلاین نایلون گلخانه را دارید، حتماً به مراکز و سایت‌های معتبر نظیر سایت ما مراجعه فرمایید. مشاورین و متخصصان ما همواره آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان در این زمینه هستند. با کمک سایت و مجموعه ما با کمترین دغدغه و بدون دردسر سفارشات خود را دریافت نمایید و از یک خرید مناسب و باکیفیت لذت ببرید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*