نایلون کاور فرش

نایلون کاور فرش یک نوع پلاستیک عریض و ضخیم است که هر چه ضخامت نایلون فرش بیشتر باشد، مقاومت آن نیز برای تحمل وزن سنگین قالی بیشتر و احتمال پارگی یا سوراخ‌شدگی آن کمتر خواهد بود. در واقع هدف اصلی از استفاده از کاور قالی این است که فرش و موکت از محل کارخانه یا قالیشویی سالم و بدون آسیب دیدگی به دست مشتری برسد. بنابراین هرچه کاور مشمایی فرش ضخیم تر باشد به آن معناست که باکیفیت تر و مرغوب تر است و از هزینه بالاتری هم برخوردار است.

علت استفاده از کاور فرش

با استفاده از نایلون کاور فرش بدنه اصلی فرش سالم باقی می‌ماند، علاوه بر آن، کاور کردن ریشه فرش‌ها نیز یکی دیگر از مواد استفاده از نایلون فرش است. یکی از قسمت‌های مهم و اساسی در هر فرشی ریشه ها است. ریشه‌های فرش از آن جایی که ظریف هستند در برابر پا خوردگی و گرد و خاک حساس و آسیب پذیر می باشند. نور آفتاب، گرد و خاک، رطوبت و پا خوردگی باعث نازک شدن ریشه فرش و در نهایت پوسیدگی و پارگی آن می‌گردد.

چاپ کاور نایلون فرش

پلاستیک فرش

کاور پلاستیکی فرش به دو شکل شفاف و پشت شیری قابل ساخت است. هر یک از آن ها امکان تولید به شکل بدون چاپ و یا چاپی را دارند. نوع بدون چاپ معمولا توسط قالیشویی‌ها به جهت حمل قالی از مبدا تا مقصد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پلاستیک ریشه فرش

همان طور که در پاراگراف قبل گفته شد یکی از قسمت‌های مهم و اساسی در هر فرش ریشه‌ها هستند.هرگونه نور آفتاب، گرد و خاک، رطوبت و پا خوردگی، باعث نازک شدن ریشه فرش و در نهایت پوسیدگی و پارگی آن می‌گردد. تنها راه حل پیشنهادی برای این مشکل ترمیم و کاور ریشه فرش است. چنان چه در مکانی زندگی می‌کنید که میزان رطوبت بسیار بالاست، ممکن است ریشه های فرش دچار زردی شود. در این شرایط می‌توان به وسیله کاور کردن آن ها با استفاده از کاور ریشه فرش پلاستیکی، از ریشه فرش‌ها در برابر آلودگی ها و پوسیدگی محافظت کرد.

خرید کیسه محافظ فرش و موکت

با خرید کاور محافظ فرش و موکت می‌توانید با خیال راحت فرش خود را برای شست و شو به قالیشویی‌ها بسپارید. جهت سفارش کاور فرش با همکاران سایت کیهان پلاستیک پارسام ارتباط برقرار کنید. قیمت کیسه محافظ فرش برای هر رول با توجه به ضخامت آن متنوع است. برای دریافت قیمت روز با همکاران تماس بگیرید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

برترین و بروزترین ها