شیرینگ روده ای چیست و چه انواعی دارد

به هر نوع پلاستیکی که با قرار گرفتن در معرض حرارت خاصیت جمع شوندگی پیدا کند پلاستی شیرینگ روده ای می گویند که با توجه به نوع کاربرد دارای نوع های گوناگونی است این نوع پلاستیک با خاصیت جمع شوندگی باعث بسته بندی و پکینگ محصول میشود.

انواع نایلون بسته بندی شیرینیگ روده ای

 

  • نایلون:

در اکثر موارد این نوع دارای ضخامت بالایی است و برای بسته بندی کلی مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین مثال برای این نوع بسته بندی پک های 6 تایی آب معدنی است.

  • پی وی سی:

شیرینگ pvc دارای ضخامت پایین و جنس خشکی است که بیشتر به عنوان روکش مواد غذایی و کالا مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال این نوع برای شیشه سس یا پاکت های سیگار استفاده می شود

  • Pet:

شیرینگ روده ای پی ای تی مخفف(پلی اتیلن ترفتلات) دقیقا همان پی وی سی است اما با کیفیت بیشتر همراه با چگالی (جذب پذیری) و استحکام و بالاتر که قابلیت انقباض پذیری آن تا 75-78 درصد تخمین زده می‌شود یکی دیگر از ویژگی های این نوع شیرینگ روده ای چاپ پذیری بهتر است. البته این نکته حائز اهمیت است که این قابلیت ها باعث شده تا به عنوان گران قیمت ترین نوع شیرینگ روده ای انتخاب شود.

  • Pof:

این نوع در اصل همان پی وی سی است اما دارای جنس خشکی نیست بلکه نرم تر و انعطاف پذیر تر است.

 

اشکال مختلف شیرینگ روده ای

با توجه به درخواست مشتری و نحوه بسته بندی محصول پلاستیک شیرینگ روده ای به نوع های گوناگونی تحویل داده می شود که عبارتند از

  • شیرینگ روده ای رولی ساده(تک لایه)
  • شیرینگ روده ای رولی بغل باز
  • شیرینگ روده ای
  • شیرینگ روده ای دوخت خورده آماده برای بسته بندی (شیرینگ روده ای پاکتی)

 

شیرینگ روده ای چیست

شیرینگ روده ای همانطور که از نامش مشخص است به صورت روده ای  تولید شده و انتها و ابتدای آن باز است که باعث می‌شود محصول به راحتی داخل آن قرار گرفته و با استفاده از دستگاه های صنعتی یا دستی برش یا دوخت انجام شده و در نهایت با استفاده از سشوار صنعتی یا دستگاه های شیرینگ عملیات پکینگ انجام شود.

 

ابعاد و ضخامت تولید شیرینگ روده ای

هیچ محدودیتی در تولید انواع پلاستیک شیرینگ روده ای در ابعاد و ضخامت مورد نیاز مشتریان وجود ندارد از همین رو با توجه به نیاز مشتری نایلون شیرینگ روده ای در ابعاد و ضخامت مورد نظر تولید می شو. همینطور  هر نوع سفارش سازی برای تولید یک  بسته بندی منحصر به فرد و خاص پذیرفته میشود.

از طریق شماره های زیر:

09129582206

09129582207

09129582208

09105991483

021-56230410-13

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

برترین و بروزترین ها