نایلون خزانه برنج

به دلایل محافظتی و پوششی پلاستیک، استفاده از نایلون در حوزه کشاورزی بسیار گسترده و روز افزون است. نایلون خزانه برنج با مواداولیه پلی اتیلن سبک LDPE و سایر افزودنی‌های مورد نیاز نظیر UV، IR، روان‌کننده و سایر ادتیو ها و مستربچ‌های خواص دهنده تولید می‌شود. در زمان کاشت نشاء برنج با استفاده از پوشش نایلون، اقدام به محافظت از شالی برنج می‌شود. این نایلون ویژگی‌هایی دارد که در ادامه با آن آشنا می‌شویم:

ویژگی نایلون خزانه برنج

نایلون خزانه برنج از پلاستیک شفاف و بهداشتی تهیه شده است و جهت کاشت برنج به کار می‌رود. این نایلون در ابعاد دلخواه مشتری تولید شده و بسیار ضخیم و با کیفیت است. افزودنی‌های مورد نیاز مشتری، به هنگام سفارش محصول ثبت می‌شود. این نایلون پرمصرف‌ترین پلاستیک برای کشاورزان در شالیزارها است.

حفظ دمای خزانه با استفاده از نایلون

به منظور تطبیق شرایط فیزیولوژیک گیاه، قبل از انتقال نشاء از خزانه به زمین اصلی کاشت برنج، می باید یک هفته قبل، نایلون را از روی خزانه برداشت تا شرایط جوی و دمای محیط برای نشاء شالی عادی شود. این مدت در طول شب به دلیل کاهش دمای هوا، نیاز به گذاشتن پوشش نایلون خزانه برنج بر روی خزانه به منظور جلوگیری از سرما زدگی گیاه است، همچنین استفاده از نایلون سبب محافظت از گیاه در برابر تخم گذاری پروانه‌ها و آفات خواهد شد.

خرید نایلون خزانه برنج

خرید نایلون خزانه برنج

جهت خرید این نایلون می‌توانید به بازارهای موجود در سطح شهر مراجعه کنید و یا از فروشگاه‌های آنلاین معتبر اقدام به خرید کنید. کیهان پلاستیک با سال‌ها فعالیت در این حوزه، مورد تایید مشتریان بوده و همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیت ترین محصولات را به مشتریان ارائه دهد. جهت خرید این محصول با شماره‌های سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت خزانه برنج

قیمت این محصول کاملا بستگی به ابعاد پلاستیک دارد. بدیهی است هرچه پلاستیک بزرگ‌تر و عریض‌تر باشد قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. افزودنی‌های عاملی دیگر برای قیمت‌گذاری هستند. بنابراین قیمت این محصول با درنظر گرفتن ابعاد و افزودنی‌ها تخمین زده می‌شود.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

برترین و بروزترین ها