قیمت پلاستیک کیلویی

پلاستیک‌ها امروزه به عنوان مواد ضروری صنایع مختلف، نقش مهمی در تولید محصولات کاربردی دارند. به طوری که رد پای مزایا استفاده از پلاستیک در گستره وسیعی از صنایع دیده می‌شود. امروزه شرکت‌های مختلف با تولید انواع گوناگون این محصول در ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی متفاوت، سعی کرده اند نیاز تمامی مشتریان را برطرف کنند. کیهان پلاستیک نیز از جمله تولیدکنندگانی است که با تولید تمامی این محصولات مطابق با خواسته مشتری، به سهولت استفاده از آن در کاربردهای مختلف کمک کرده است. قیمت پلاستیک کیلویی یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید محصول است که ما در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

انواع نایلون کیلویی

یکی از عوامل موثر بر قیمت نایلون کیلویی، نوع و ویژگی‌های آن است. همانطور که می‌دانید امروزه پلاستیک‌ها در تنوع بسیاری در بازار موجود هستند که معمولا به دو صورت کیلویی و رولی فروخته می‌شوند. کیهان پلاستیک از جمله تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی است که با تولید گستره وسیعی از فیلم‌های پلاستیکی در ابعاد مختلف، به صنایع بسیاری در تولید محصولاتشان کمک کرده است. پلاستیک‌ها به طور عمده به صورت نایلون‌های دسته دار، استرچ‌های بسته بندی، نایلون‌های عریض یا شیرینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند که از میان آن‌ها معمولا نایلون‌های دسته دار به صورت کیلویی به فروش می‌روند. همانطور که پیشتر اشاره شد، قیمت نایلون کیلویی به فاکتورهای متفاوتی وابسته است که در اولین مرحله بهتر است نسبت به انتخاب نوع نایلون مورد نیاز اطلاع داشته باشید. در کیهان پلاستیک انواع متنوعی از نایلون‌های دسته رکابی، دسته تقویت، دسته موزی و… تولید می‌شود که هر یک با ویژگی ساختاری خود، قیمت متفاوتی دارد. یکی از راه‌های دریافت اطلاع دقیق از قیمت، برقراری ارتباط با مشاوران فروش شرکت‌های مختلف است ک بهتر است در کنار قیمت از خدمات آن‌ها نیز آگاه شوید.

قیمت نایلون کیلویی

برای اطلاع از قیمت پلاستیک کیلویی باید به ویژگی‌هایی چون ابعاد نایلون، ضخامت، رنگ، طرح و… محصول توجه شود. به طور کلی هرچه ضخامت و ابعاد نایلون بیشتر باشد، وزن پلاستیک بالاتر خواهد بود که در فروش کیلویی قابل ملاحظه است. اما قیمت نایلون رولی کیلویی را نمی‌توان بر این اساس تخمین زد و باید حتما آن را از مشاوران فروش استعلام بگیرید. همچنین فاکتورهایی چون رنگ و طرح، وابسته به مواد اولیه استفاده شده، بر روی قیمت محصول تاثیر می‌گذارند. شرکت کیهان پلاستیک از جمله تولیدکنندگانی است که با ارائه نایلون‌های متنوع رنگی و طرحدار، گستره وسیعی از محصولات مورد نیاز مشتریان را در اختیارشان قرار می‌دهد. نایلون‌های طرحدار که در واقع همان نایلون‌های چاپی هستند، به دو صورت آماده یا سفارشی تهیه می‌شوند که تاثیر بسیاری بر جذب مشتری و تبلیغات دارند. کیهان پلاستیک با عرضه نایلون‌های چاپی در روش‌های مختلف چاپ به شما این امکان را می‌دهد تا مطابق با بودجه خود، نایلونی کاربردی و به صرفه تهیه کنید. در صورت برقراری ارتباط با مشاوران فروش، می‌توانید از قیمت نایلون کیلویی آگاه شوید و از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نایلون کیلویی

قیمت نایلون کیلویی تحت عوامل مختلفی تعیین می‌شود که پیشتر به بررسی برخی از آن‌ها پرداختیم. اما علاوه بر ویژگی‌های فیزیکی نایلون، عوامل دیگری چون نوع مواد اولیه و روش چاپ نایلون نیز، بر قیمت نایلون رولی کیلویی تاثیر می‌گذارند. به طور کلی مواد اولیه در سه درجه تقسیم بندی می‌شوند که به ترتیب مواد نو و بازیافتی هستند. شرکت کیهان پلاستیک با توجه به اهمیت کیفیت محصول تولیدی، از مواد درجه یک برای تولید نایلون‌های کیلویی استفاده می‌کند تا محصولاتی که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد از کیفیت کافی برخوردار باشد. پیشتر به این نکته اشاره شد که در این مجموعه از روش‌های چاپ مختلفی برای طرحدار شدن نایلون استفاده می‌شود که شما می‌توانید مطابق با بودجه خود، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. بنابراین می‌توان گفت گستردگی خدمات و محصولات ارائه شده به قدری بالا است که مشتریان با هر نیاز و بودجه‌ای قادر به خرید محصول مورد نیاز هستند.

خرید پلاستیک کیلویی

جهت خرید پلاستیک کیلویی بهتر است در ابتدا اطلاعات کافی از نوع نایلون و مشخصات فیزیکی مورد نیازتان داشته باشید. سپس با آگاهی از قیمت نایلون کیلویی شرکت تولیدکننده و خدمات آن، کیفیت محصول را مورد ارزیابی قرار دهید. در صورت بررسی تمامی جوانب و در نظر گرفتن ویژگی‌هایی چون ضخامت، ابعاد، رنگ و طرح مورد نظر، نسبت به خرید آن اقدام کنید. به طور کلی قیمت نایلون کیلویی وابسته به آماده یا سفارشی بودن آن متغیر است که معمولا نمونه‌های سفارشی به بودجه بیشتری نیاز دارند. تهیه نایلون به صورت سفارشی مزایا بسیاری به همراه دارد.در این حالت ضمن برندسازی و تبلیغات، نایلونی مطابق با نیاز خود تهیه می‌کنید که کمترین دور ریز را دارد. کیهان پلاستیک از جمله تولیدکنندگانی است که امکان سفارشی سازی نایلون کیلویی را به مشتریان می‌دهد تا محصولات تولیدی دارای بیشترین سازگاری با کاربردهای مورد نیاز باشد.

جمع بندی

قیمت نایلون کیلویی وابسته به فاکتورهای مختلفی چون نوع پلاستیک، ابعاد، ضخامت، رنگ، طرح و… متفاوت است. علاوه بر تمامی این موارد، در درجه اول باید به کیفیت و مواد اولیه نایلون تولیدی توجه شود. شرکت کیهان پلاستیک ضمن توجه به کیفیت مواد اولیه سعی کرده است محصولات پلاستیکی در تنوع بالا عرضه نماید تا مشتریان به هنگام تهیه محصول مورد نیاز، از مزایا هر یک بهره مند شوند. ما در این مقاله به طور کلی به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت پلاستیک کیلویی پرداختیم که شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش تولیدکنندگان ارتباط بگیرید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

برترین و بروزترین ها