استعلام قیمت خرید نایلون شرینک (نایلون شیرینگ)
دریافت فایل مشخصات فنی
☎️ شماره‌های تماس:‌
۰۲۱-۵۶۲۳۰۴۱۳‌
۰۹۱۰۵۹۹۱۴۸۳

یکی دیگر از محصولات پرکاربردی که از مواد پلیمری ساخته می‌شود، نایلون شیرینگ است. نایلون شرینک بسته‌بندی که در بین مصرف‌کنندگان به اشتباه با نام نایلون شیرینگ شناخته می‌شود، می‌تواند به گونه‌ای ساخته شود که از هر دو جهت جمع شود. (هم جهت افقی و هم جهت عمودی) در حین بسته‌بندی و زمانی که به آن گرما داده می‌شود، کشیده شده و به راحتی شکل می‌گیرد. خنک‌کردن این فیلم باعث مقاومت فیلم شده و مجددا به ابعاد اولیه خود برگشته می‌شود.

امروزه استفاده از خرید و قیمت نایلون‌ شیرینگ برای بسته‌بندی محصولات تولیدی طرفداران زیادی میان صنایع مختلف پیدا کرده‌است که دلیل آن شفافیت، استحکام ، ارزانی و سهولت کاربرد نایلون شیرینگ (نایلون شیرینگ) است.

مزایای نایلون شرینک کیهان پلاستیک

بسته بندی شیرینگ چیست؟

شیرینگ بسته بندی پلاستیکی ضخیم بوده که به منظور بسته بندی اقلام، مواد غذایی، محصولات و کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نایلون به روش‌های مختلف و به وسیله دستگاه‌های متنوعی بر روی محصول قرار گرفته و آن را بسته بندی می‌کند. محصولات بسته بندی شده با شرینک، دیگر آسیب ندیده و از خط و خش و گرد و خاک در امان هستند.

مشخصات پلاستیک شیرینگ کیهان پلاستیک

این محصول در پوشش محصولات دیگر در فضای اطراف آن ها محکم می‌شود، همچنین شفافیت و طراحی محصولات را به مشتری نشان می‌دهد و چون ساختار نایلون‌های شیرینگ بسته بندی چون ضد بخار و ضد رطوبت است حتی ممکن است انخاب مناسبی برای پوشش گوشت ها و مرغ های منجمد شده باشد. جنس پلاستیک شیرینگ از پلی‌اتیلن ، مثل  LDPEL تولید می‌شود و  ضخامتی آن تا 50 میکرون را دارند.

این نایلون ها ظاهری شفاف و ساده و از همه مهم‌تر مقاوم در برابر ضربه و پارگی هستند، از دیگر مشخصات این نایلون می‌توان به 5 لایه بودن آن، ابعاد‌های مختلف، قدرت جمع شوندگی مناسب؛ اشاره کرد. کاربرد های آن در صنعت بسته بندی پلاستیکی، به پوشش یا نگه داشتن بطری های آب معدنی، باکس های نوشابه، باکس های آبمیوه که درون جعبه هستند و روی آن با نایلون‌های شیرینگ پوشیده شده است.

عرض‌های موجود نایلون شیرینگ کیهان پلاستیک

  • پلاستیک شرینگ نوآوران کیهان پلاستیک از عرض 0.5 متر تا 6 متر قابل تولید هستند.
  • •عرضه پلاستیک شیرینگ بسته بندی به صورت روده ای و تک ال است.

رنگ‌های نایلون شیرینگ کیهان پلاستیک

  • قابلیت چاپ تا 6 رنگ بر روی نایلون‌های شیرینگ تولید شده تو سط کیهان پلاستیک

خرید و قیمت نایلون شرینک

 

ویژگی‌های نایلون شیرینک شرکت کیهان پلاستیک

نایلون شیرینک بسته بندی در دو نوع تولید می‌شود. نایلون شیرینک یک لایه و چند لایه، قطعا هر چقدر که این نایلون ها لایه‌های بیشتری داشته باشند، ضخیم تر و محکم تر هستند. میزان ضخامت آن نایلون شرینک از حدود 30 میکرون تا 200 میکرون متغیر است. معمولا نایلون‌های شیرینگ بسته بندی یک لایه به اندازه کافی ضخامت ندارد و برای استفاده از آن بهتر است چند بار و چند لایه از آن را، برای بسته بندی به کار ببرید. انواع نایلون شیرینک از نظر جنس نیز می توان به نایلون pvc, po, pp و.. اشاره کرد، حال نگاهی بندازیم به چند مورد از ویژگی های نایلون شیرینگ بسته بندی کیهان پلاستیک:

  • تولید نایلون شرینک در عرض‌های مختلف از 0.5 متر تا 6 متر
  • درخشندگی و شفافیت بالای نایلون شیرینگ کیهان پلاستیک
  • استحکام بالا رول های نایلون‌های شیرینگ
  •  قابلیت چاپ تا 6 رنگ 
  •  قابلت چاپ و  امکان چاپ های رنگی بر روی نایلون‌های شرینک موجود است.
  •  قابلیت اضافه کردن انواع افزودنی‌ها مانندAnti UV و… با توجه به درخواست مشتری
  •  انقباض بالا بعد از اعمال حرارت
  •  ساخته شده از 5 لایه موازی پلی اتیلن

شاید این ویژگی‌های جذاب سبب رونق و پیشرفت نایلون های شیرینک‌ رنگی و چاپی شده باشد. در برخی موارد برای نمایش اندازه و شکل کالا نیاز است، محصول داخل پوششی نازک قرار بگیرد، پس شیرینگ کردن تنها گزینه خواهد بود.

مزایا و ویژگی نایلون شرینک (شیرینگ)

 

مزایای نایلون شیرینک کیهان پلاستیک

پلاستیک شیرینگ کاربردها ومزایای زیادی در صنایع مختلف دارد، که استفاده از آن باعث راحتی کار ها و کاهش هزینه های سنگین بسیاری از تولید کننده‌ها شده است. نگاهی بندازیم به خلاصه ای از این مزایا:

  1. محافظت از کالاها به وسیله نایلون شیرینگ: نایلون شرینک هم مانند استرچ برای محافظت از محصولات در برابر آب و هوا، آسیب ناشی از رطوبت، گرد و غبار و … بسیار مناسب است.
  2. بسته‌بندی حرفه‌ای نایلون‌های شرینک: این نوع بسته بندی به دلیل شفافیتی که دارد محصولات را به خوبی نمایش می دهد. از طرفی بر روی این بسته بندی می‌توان انواع چاپ ها را اعمال کرد.
  3. قدرت تهویه نایلون شیرینگ: نایلون شرینک توانایی تهویه دارد. بنابراین هر گونه صدمه ای را که می تواند از طریق رطوبت ایجاد کند را کاهش می‌دهد.

کاربرد نایلون شرینک

 

کاربرد نایلون شیرینک

به کمک پلاستیک شیرینگ می‌توان چندین محصول را که از جهت تعادل ناپایدار هستند در کنار یکدیگر قرار داد.شیرینگ بطری‌های آب نمونه بارز این استفاده است. پلاستیک عایق خوبی برای رطوبت است، با شرینک کردن از ورود خیسی و نم به کالا می‌توان جلوگیری کرد. شرینک بر خلاف بسته بندی با کارتون و مقوا، پوششی شفاف است که ظاهر محصول به راحتی در آن نمایان است.

  • صنعت بسته‌بندی
  •  صنعت حمل‌ و‌ نقل و لجستیک
  • حفاظت در برابر ضربه و خراش

انواع نايلون شيرينگ

اين نايلون در انواع تك لايه و چندلايه توليد شده و شامل جنس هاي مختلفي است كه در ادامه نام برده شده اند.

پلاستیک شیرینگ پلی اتیلن(PE)

شیرینگ پلی اتیلن که گونه‌ای از نایلون شیرینگ است، از مواد اولیه پلی اتیلن تولید شده و در دسته بسته بندی‌های حرارتی قرار می‌گیرد، که با کاربرد بسیار وسیعی که در صنعت بسته بندی دارد، در دو نوع نایلونی و سلفونی استفاده می‌شود.

پلاستیک پلی وینیل کلرید (Polyvinyl chloride)

پلی وینیل کلراید ترکیبی از سه عنصر هیدروژن، کربن و کلر است که در صنایع بسته بندی به عنوان یک ماده بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع نایلون‌ها تحت تاثیر حرارت به شدت انقباض پیدا می‌کنند. پلی وینیل کلرایدها به طور گسترده در تبلیغات روی جلد و بسته بندی محصولات خصوصاً مواد غذایی بدون ایجاد مشکل کاربرد دارند. این نوع نایلون‌ها به شدت پرکاربرد بوده و دامنه وسیعی از کاربردهای صنعتی را دارا می‌باشند.

پلاستیک پلی الفیناین (polyolefin)

فیلم پلی الفین، یکی از انواع پلاستیک‌های حرارتی شیرینگ بسته‌بندی است که به عنوان بهترین نوع شیرینگ در دنیا شناخته می‌شود. پلی الفین به دلیل داشتن چاپ‌پذیری بالاتر، شفافیت و جمع‌پذیری بهتر، جنس نرم و قابل تماس با مواد غذایی (بر اساس استانداردهای بهداشتی) به عنوان بهترین نوع شیرینگ انتخاب شده است.

نایلون شیرینگ حرارتي

خرید شیرینگ حرارتی

شیرینگ حرارتی یا Heat Shrink، یک فناوری بسته‌بندی است که در آن فیلم شیرینگ پلاستیکی به وسیله گرمایی که از منابع مختلفی مانند دستگاه‌های حرارتی، تونل حرارتی یا فرآیند پخت درون قالب ایجاد می‌شود، به شکل محصول بسته‌بندی شده می‌پوشاند. در حین اعمال گرما، فیلم پلاستیکی کوچک‌تر می‌شود و به شکل قالبی که بر روی محصول قرار گرفته، تنگ‌می‌کند و به آن چسبیده می‌شود. این فرآیند باعث می‌شود که محصول درون بسته‌بندی محکم و محافظت شده باشد و در عین حال، تغییرات و تغییر شکل محصول را نیز به خوبی نگه می‌دارد.

نایلون شیرینگ روده‌اي

همانطور که از نامش مشخص است، شیرینگ روده ای به صورت روده ای تولید شده و سر و ته آن باز است که باعث می‌شود محصول به راحتی داخل آن قرار گرفته و با استفاده از دستگاه‌های صنعتی یا دستی، برش یا دوخت انجام شده و در نهایت با استفاده از سشوار صنعتی یا دستگاه‌های شیرینگ عملیات پکینگ انجام می‌شود.

نحوه استفاده و نگهداری از نایلون شیرینگ بسته بندی:

  • پلاستیک شیرینگ بسته بندی باید در مکان های خشک نگهداری شود و به دور از رطوبت قرار گیرد.
  • نایلون های شیرینگ نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرد.
  • به هنگام استفاده، دمای دستگاه را به نحوی تنظیم کنید که رول های پلاستیکی شیرینگ  را ذوب نکند.
اگر تا قبل این، با نایلون شرینک آشنایی نداشته اید، این مقاله ذهن شما رو باز کرد تا در فروشگاه های مواد غذایی؛ انواع این نایلون ها رو دیده اید و از این به بعد، به خوبی این نایلون شیرینک را به خاطر می سپارید. اگر شما تولیدکننده مواد غذایی مثل، انواع نوشیدنی های(بطری، پاکتی و شیشه ای) هستید، یا تولید کننده انواع لبنیات، گوشت و… هستید، حتما به تناژ بالایی برای خرید نایلون شیرینگ نیاز دارید. یکی از دغدغه های شما، برای تهیه فیلم شیرینگ این است که شما باید به خوبی تمام ویژگی ها و مشخصات یک نایلون شیرینگ خوب را برای محصولات خود، بدانید و برای مثال حداقل اطلاعات کافی برای  تفاوت مواد اولیه درجه یک با درجه دو در ساخت نایلون شیرینک و تاثیر آن در  قیمت نایلون شیرینگ را داشته باشید.

 

مشخصات نایلون شرینک بسته بندی

 

نکات نگهداری از نایلون شیرینگ بسته بندی

 نایلون‌ شیرینک پس از اعمال حرارت دچار انقباض شده و به‌صورت محکم به بدنه کالا‌های بسته‌بندی شده می‌چسبد. نایلون‌های شیرینگ این شرکت از بالاترین میزان انقباض برخوردار بوده و استحکام لازم را برای بسته‌بندی کالاهای بزرگ و سنگین را هم دارد. صنعت بسته‌بندی برای محافظت و نگهداری محصولات، گزینه‌های متعددی از نایلون‌ها را پیش روی خود دارد که متناسب با نیاز و کاربری مورد انتظار، به انتخاب بهترین گزینه می‌پردازد.

این نوع بسته بندی معمولا برای محافظت از یک محصول در برابر گرد و غبار یا هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد یا کالاهای کوچک‌تر را به طور محکمی با هم ترکیب می‌کند. همچنین می‌تواند محصولات را روی پالت بپیچد، هرچند این کار چندان متعارف نیست. این بسته بندی به طور گسترده‌ای برای پوشاندن مواد غذایی استفاده می‌شود. به عنوان مثال پنیر، گوشت و سبزیجات، انواع بطری‌ها و..

رول‌های نایلون شیرینگ را روی هم تلمبار نکنید به این دلیل که اگر مدت زیادی بی‌استفاده بمانند، لوله مقوایی درون آن‌ها دچار تغییر شکل می‌شود. لوله‌های مقوایی داخل آن‌ها در صورتی که تغییر شکل دهند، استفاده از رول را در داخل دستگاه با مشکل رو به رو می‌کند. پس از آن‌ها به درستی مراقبت کنید. نکته دیگر برای حفاظت از مقواها این است که مطلقا رول‌ها را در معرض رطوبت قرار ندهید.

رول‌های نایلون شرینک را تحت فشار قرار ندهید یا به شکل عمودی قرار ندهید، زیرا به مرور نایلون‌ها سر می‌خورند و استفاده از آن با مشکل مواجه می‌شود، استفاده از یک رول مخروطی باعث بسته بندی ناقص محصول می‌شود. پس آن‌ها را افقی نگه دارید. حتما مراقب حرارت دستگاه باشید که نایلون را دچار ذوب شدگی یا سوختگی نکند. طول عمر نایلون شیرینگ در برابر نور خورشید به مرور کم می‌شود، پس آن‌ها را از آفتاب دور نگه دارید.

کاربرد شرینک پک

 

قیمت نایلون شرینگ (1402)

قیمت نایلون شیرینگ بسته بندی مانند سایر محصولات پلاستیکی با توجه به نرخ مواد اولیه در بورس کالا به سرعت تغییر می کند و فاکتورهایی مانند نرخ روز مواد اولیه و همچنین موارد سفارشی سازی شده از جمله ضخامت، ابعاد، تعداد لایه ها، رنگ، چاپ، حجم خرید و کیفیت محصول از جمله عوامل دخیل در قیمت گذاری آن تاثیر مستقیم دارد. لطفا جهت قیمت دقیق و به روز نایلون شرینک بسته بندی با ما در تماس باشید.

قیمت عمده نایلون شیرینگ

اين نايلون به صورت عمده در حدود كيلويي 60 هزار تومان تا 100 هزار تومان در بازارهاي خريد به فروش مي‌رسد. گفتني است كه ويژگی‌های منحصر به فرد نایلون قیمت نهایی آن را افزایش می‌دهد. نایلون خام از حدود 60 هزار تومان شروع شده و با عریض‌تر شدن و ضخیم شدن نایلون قیمت آن افزایش می‌یابد.

فروش نایلون شیرینگ

برخی از شرکت‌هایی که در زمینه خرید و فروش پلاستیک شیرینگ مشغول به فعالیت هستند از فروشندگانی هستند که بصورت واسطه ای فعالیت می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا قیمت نهایی نایلون برای مشتری افزایش یابد. فروش نایلون شیرینگ در شرکت کیهان پلاستیک بصورت کاملا غیر واسطه ای انجام می‌شود که باعث شده تا مشتری خریدی بسیار مقرون بصرفه تر را تجربه کند.

تولید کننده نایلون شیرینگ

شرکت نوآوران کیهان پلاستیک فقط از مواد اولیه درجه یک برای ساخت نایلون شیرینک استفاده می‌کند. اگر برای خرید نایلون شیرینگ می‌خواهید هزینه خیلی کمتری پرداخت کنید، می‌توانید با شرکت‌هایی صحبت کنید که از مود اولیه درجه دو یا مواد بازیافتی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید، درخواست کنید، برای پایین آوردن هزینه های خود، از مواد اولیه بازیافتی برای سفارش شما استفاده کنند. تنها معایب آن پایین آوردن شفافیت نایلون‌های شیرینگ است.

قیمت نایلون شیرینگ

البته که معایب دیگری مانند کیفیت پایین تولید نایلون شیرینگ را شامل می‌شود، که اگر با مواد اولیه درجه دو ساخته شود کیفیت آن پایین می‌آید، و کیفیت خوبی که با مواد اولیه درجه یک ساخته می‌شود را دیگر ندارد. همچنین با انواع روش چاپ، بر روی‌ نایلون ها قیمت نایلون شرینگ را پایین می‌آورند. کیهان پلاستیک کیفیت محصولات خود را یکی از پر اهمیت ترین مواردی میداند و بر روی آن اشراف دارد. به همین علت از مواد اولیه درجه دو برای تولید نایلون های شرینک استفاده نمی‌کند.

پیشنهاد کیهان پلاستیک برای مشتریان عزیز این است که برای پایین آوردن هزینه‌های خود از این روش  برای پایین آوردن کیفیت رول های نایلون شرینک خود استفاده نکنند. قیمت نایلون شیرینک نسبت به جنس و کارایی این محصول بسیار مقرون به صرفه است.

خرید نایلون شیرینگ (شرینک)

جهت خرید اینترنتی نایلون شیرینگ بسته بندی، می‌توانید با شماره های تماس همین صفحه تماس بگیرید و نایلون های شرینگ خود را بر اساس ویژگی هایی که در این صفحه مطالعه می‌کنید، سفارشی سازی کنید، بقیه مراحل رسیدن نایلون شرینگ ( نایلون شیرینک)  به دست شما را، به همکاران ما بسپارید. پشتبانی قبل از فروش و پس از فروش یکی از بهترین مزایای کیهان پلاستیک در تولید نایلون‌های شیرینک است.

قیمت شیرینگ بسته بندی

اگر باز هم سوالاتی درباره این محصول یا نحوه خرید نایلون شیرینک هنوز سوالاتی دارید، می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. تا همکاران ما شمارا به خوبی راهنمایی کنند، و اطلاعات هزینه و قیمت نایلون شیرینگ را با توجه به نیاز شما؛ به شما گزارش دهند. در یک جمع بندی نهایی ما با انواع نایلون شیرینگ بسته بندی، کاربرد ها و ویژگی های نایلون شرینک آشنا شدیم. و فهمیدیم که برای کاربرد و استفاده از نایلون شیرینگ مشخصات وکیفیت مواد اولیه آن باید به چه صورت باشد تا محصول خوبی ارائه شود.

خرید اینترنتی نایلون شیرینگ

کیهان پلاستیک به دلیل درخواست بالای شما عزیزان گرامی قابلیت سفارش اینترنتی محصولات را امکان پذیر است. شما عزیزان با وارد شدن به فروشگاه اینترنتی کیهان پلاستیک می‌توانيد نسبت به ثبت محصول خود اقدام كنيد. در صورت نبود گزينه مورد نظرتان با شركت در تماس باشيد.

نشانی کارخانه
نشانی دفتر مرکزی
info@keyhan-plastic.com
سوالات متداول

دیدگاه ( 42 )

  1. مسعود14 شهریور 1400

    سلام خسته نباشید وزن هر رول نایلون شرینک چقدر است؟

    پاسخ
    • pezhmanvosoghy4 مهر 1400

      سلام وقت بخیر؛ بسته به نیاز سفارشی سازی مشتری می‌تواند متفاوت باشد. لطفا جهت اطلاعات دقیق تر با مجموعه تماس بگیرید.

      پاسخ
  2. عبدی17 اردیبهشت 1401

    سلام برای خرید پلاستیک شیرینگ از کجا اقدام کنم؟

    پاسخ
    • Sharifi20 اردیبهشت 1401

      سلام با شماره های شرکت در تماس باشید

      پاسخ
  3. شفیعی3 خرداد 1401

    سلام نایلون شیرینگ چاپی با لوگو کارخونه هم میزنین؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک3 خرداد 1401

      بله دوست عزیز با شماره شکت تماس بگیرید

      پاسخ
  4. غفوری11 خرداد 1401

    سلفون شیرینگ با نایلون دست دو میخوام با کجا تماس بگیرم

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک11 خرداد 1401

      سلام دوست عزیز 🙂 ما نایلون درجه دوم تولید نداریم چون کشش به شدت افت میکنه تو نایلون بازیافتی

      پاسخ
  5. حافظی22 خرداد 1401

    دستگاه تولید شیرینگ هم میفروشین؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک23 خرداد 1401

      خیر جناب ما دستگاه برای فروش نداریم.

      پاسخ
  6. رضایی5 تیر 1401

    سلام موقع بسته بندی محصول با دستگاه پالت، نایلون آب میشه مشکل چیه؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک7 تیر 1401

      سلام دمای دستگاه بالاست. باید تنظیماتش عوض شه

      پاسخ
  7. کلهری15 تیر 1401

    سلام شرینک عرض 5 میخوام بباهام تماس بگیریذ 09329856733

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک21 تیر 1401

      سلام میگم همکارامون تماس بگیرن

      پاسخ
  8. صفایی5 مرداد 1401

    شیرینک 150 میکرون نیاز دارم برای بسته بندی نوشابه و دلستر. چطور مقدار درست رو تخمین بزنم؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک5 مرداد 1401

      سلام برای مشاوره رایگان با شماره های شرکت در تماس باشید

      پاسخ
  9. غلامی26 مرداد 1401

    نایلون شیرینگ چاپی نیاز دارم برا کسب و کارم میخوام رنگش قرمز باشه و لوگو شرکت روش چاپ شه طرح اولیه میفرستین براتون لوگو رو بفرستم؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک26 مرداد 1401

      سلام بله با کارشناسا در ارتباط باشید بعد از نهایی شدن طرح چاپ میکنیم براتون

      پاسخ
  10. نبوی5 شهریور 1401

    سلام ضمانت شیرینگ میدبن؟ شرکت قبلی فقط بهم خسارت وارد کرد

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک7 شهریور 1401

      بله دوست عزیز تمامی کارهای کیهان پلاستیک دارای ضمانت و تاییدیه است

      پاسخ
  11. علی12 مهر 1401

    شیرینگ تمام رنگی هم میزنید با لوگو کارخونمون؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک15 مهر 1401

      بله این امکان وجود داره

      پاسخ
  12. تابی29 مهر 1401

    شيرينگ پي وي سي هم دارين؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک29 مهر 1401

      بله موجود هست. در صورت درخوست تعداد بالا سفارشتون رو زودتر ثبت کنید

      پاسخ
  13. شیرین28 آبان 1401

    سلام جناب
    نایلون شیرینگ برای تولیدات خانگی هم میتونه به کار بره؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک28 آبان 1401

      سلام بستگی به نوع تولیدات دارد اما برای اکثر محصولات و کالاها به کار میرود

      پاسخ
  14. صباحی11 دی 1401

    پلاستیک شرینک عرض ۲ با خاصیت uv موجوده؟ فروش انلاین هم دارین؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک11 دی 1401

      سلام بله فروشگاه آنلاین کیهان پلاستیک قابلیت خرید انلاین دارید در صورت موجود نبودن محصول مورد نظر با شماره های شرکت در تماس باشید

      پاسخ
  15. Marandi20 بهمن 1401

    شیرینگ پلی الفیناین مرغوب و ضخیم نیاز دارم قیمت ها به چه صورته ؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک20 بهمن 1401

      سلام.
      قیمت ها به صورت روزانه آپدیت می شود.
      به قسمت لیست قیمت سایت مراجعه کنید.

      پاسخ
  16. هرمز7 مرداد 1402

    سلام شیرینگ پلی اتیلن 3 لا ضد یووی قیمت برای هر رولش چه قدر میفته؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک7 مرداد 1402

      سلام برای تخمین قیمت باید تماس بگیرید

      پاسخ
  17. قايمي18 مرداد 1402

    اكثر شيرينگ ها شفاف هستن مدل تيره هم موجود هست؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک18 مرداد 1402

      سلام خود نایلون شفاف هست ولی میشه چاپ تیره روش انجام داد

      پاسخ
  18. احمد یعقوب20 آبان 1402

    سلام محصولات سفارشی با ضمانت هستن؟ با کجا باید تماس بگیرم؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک20 آبان 1402

      سلام بله تمام محصولات با گارانتی و ضمانت چندین ساله هستن

      پاسخ
  19. ارباب13 آذر 1402

    بهترین پلاستیک شیرینگ پلاستیک پلی الفیناین محسوب میشه؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک13 آذر 1402

      سلام بله همین طوزه

      پاسخ
  20. فخرافدین5 بهمن 1402

    نایلون شیرینگ pp جنس بهتری داره یا pe?

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک7 بهمن 1402

      سلام، از نظر کیفیت هر دو درجه یک هستند

      پاسخ
  21. اکبریان17 بهمن 1402

    سلام به همکاران کیهان
    من 4 سال پیش 10 طوقه پلاستیک شیرینگ خریدم ازتون ولی مقوای وسطش الان خم شده. راهکاری دارید؟

    پاسخ
    • کیهان پلاستیک17 بهمن 1402

      سلام دوست عزیز
      ما توی دفترچه راهنما بهتون گفتیم که نباید این محصولات کنار بمونن. تاریخ انقضا هم روشون درج شده

      پاسخ
دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*