تولید کننده فیلم استرچ پالت بند

فیلم استرچ پالت بند یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های بسته بندی پالت در بازار امروز است. بسته بندی پالت یک فیلم پلاستیکی قابل کشش است که می‌تواند با دست یا دستگاه دور یک بار پالت کشیده شود. این فیلم از بارهای پالت در طول فرآیند حمل و نقل به دلیل جابجایی‌های ناگهانی، جابجایی نامناسب یا عوامل محیطی جلوگیری می‌کند. این محصول توسط بسیاری از تولید کنندگان فیلم استرچ پالت تولید می‌شود. یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید فیلم استرچ پالت، «کیهان پلاستیک» است.

شرکت نوآوران کیهان پلاستیک پارسام در سال 1352 فعالیت خود را با فروش انواع فیلم و نایلون شروع کرد. این شرکت اکنون توانسته با داشتن نیروهای متخصص و تجهیزات پیشرفته به تولید باکیفیت‌ترین نایلون و فیلم با مواد اولیه مرغوب به یک قطب بزرگ در بازار تبدیل شود کیهان پلاستیک مقاوم‌ترین فیلم‌های کششی را با انعطاف پذیری بالا تولید می‌کند. این فیلم‌ها از نایلون پنج لایه ساخته می‌شوند که نیاز کسب و کارهای مختلف در بخش بسته بندی را به خوبی برآورده می‌کند.

فیلم استرچ پالت بند کیهان پلاستیک در انواع استرچ دستی، استرچ پاور رپ، استرچ سوپر پاور و استرچ علوفه تولید می‌شود. استرچ پالت دستی در ضخامت‌های مختلف و به صورت شفاف در بازار به فروش می‌رسد. استرچ پاور رپ به دلیل استحکام و قدرت کشسانی بالا و ضخامت لازم برای بسته بندی و ایمن‌ سازی انواع محصولات در انبارها استفاده می‌شود. استرچ سوپر پاور با کشش ۲ برابری نسبت به استرچ معمولی توانسته بالاترین مقاومت را ارائه دهد. درنهایت، نایلون استرچ علوفه در بسته بندی علوفه و غذای دام و محصولات کشاورزی کاربرد دارد.

نایلون استرچ پالت بند کیهان پلاستیک شامل مدل‌های مختلفی است که اغلب به صورت مات یا شفاف تولید می‌شوند. در صورت سفارش مشتری امکان تولید استرچ پالت بند رنگی نیز توسط متخصصان کیهان پلاستیک وجود دارد. ضخامت این نایلون به صورت معمول 10 تا 50 میکرون است که پرطرفدارترین آن 24 میکرون خواهد بود. هرچه ضخامت بیشتر باشد، استحکام کششی نایلون بالاتر است. ناگفته نماند، هر متر از نایلون پالت بند باید قابلیت کش آمدن تا ۱۰ متر را داشته باشد.

ماهیت فیلم استرچ پالت بند

فیلم استرچ پالت بند کیهان پلاستیک را می‌توان از نظر ابعاد، رنگ و افزودنی‌ها به صورت سفارش درخواست کرد. از افزودنی‌های ویژه می‌توان به ضد اشعه فرابنفش خورشید و آنتی استاتیک اشاره کرد. افزودنی ضد اشعه فرابنفش خورشید موجب افزایش مقاومت و طول عمر نایلون شده و افزودنی ضد آنتی استاتیک یا ضد الکتریسیته ساکن از جذب گرد و غبار جلوگیری خواهد کرد. این تولید کننده استرچ پالت مطرح کشور توانسته با تولید فیلم استرچ پالت بند به همه صنایع و کسب و کارهای فعال در زمینه بسته بندی کمک زیادی کند. از این نایلون می‌توان در بسته بندی محصولات زیر استفاده کرد:

  • بسته بندی مبلمان
  • توپ‌های پارچه‌ای
  • کاغذ دیواری و پارکت
  • قاب‌های چوبی پلی استر
  • اسباب بازی
  • قطعات یدکی خودرو
  • ظروف شیشه‌ای لوله و شیلنگ
  • صفحات آلومینیومی
  • صفحات گالوانیزه
  • تجهیزات ساختمانی
  • صنایع تولید کارتون

برای سفارش انواع فیلم استرچ پالت بند با کارشناسان ما در کیهان پلاستیک تماس برقرار کنید. همچنین می‌توانید برای تهیه محصولات مناسب مشاوره تخصصی بگیرید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

برترین و بروزترین ها