عوامل تاثیر گذار در وزن نایلون های کشاورزی
در این مقاله می خوانیم

در صنعت کشاورزی، از پلاستیک‌های متعددی استفاده می‌شود. این پلاستیک‌ها به منظور افزایش راندمان و تولید محصولات بیشتر و باکیفیت‌تر در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال از پلاستیک‌های روکش گل‌خانه جهت حفظ دما، تنظیم رطوبت و تنظیم نور استفاده می‌شود که در نهایت محصولات در شرایط بهینه و ایده‌آل‌تری رشد می‌کنند. اگر قصد استفاده از نایلون‌های کشاورزی را در کاربرد‌های متفاوت دارید، احتمالا سوالاتی درباره وزن و قیمت پلاستیک‌های کشاورزی برایتان پیش آمده باشد. ما قصد داریم در ادامه‌ی این مطلب به مواردی از جمله وزن پلاستیک‌ های کشاورزی، وزن مناسب نایلون کشاورزی و قیمت هر کیلو پلاستیک کشاورزی بپردازیم.

چه عواملی در وزن پلاستیک های کشاورزی موثر است؟

عوامل متعددی بر وزن پلاستیک‌ های کشاورزی تاثیر می‌گذارد. برای مثال هر چه کیفیت نایلون بیشتر باشد وزن آن هم بیشتر است. کیفیت نایلون‌های کشاورزی مربوط می‌شود به مزایای نایلون در کشاورزی، هرچی این مزایا بیشتر باشد به این معنا است که این نایلون در کار های کشاورزی سود و مزایا دارد، در نتیجه کیفیت بهتری هم به وجود می‌آورد و وزن نایلون کشاورزی، نسبت به بالا رفتن کیفیت آن، بالاتر می‌رود. نایلون با کیفیت کشاورزی کمی گران تر از نایلون های معمولی است. یک عامل تاثیر گذار دیگر ضخامت و اندازه نایلون است.

طبیعی است که هر چه ضخامت نایلون بیشتر باشد هم محکم‌تر خواهد بود و هم سنگین‌تر. از طرفی هر چه اندازه طول نایلون بیشتر باشد وزن آن نیز بالاتر خواهد رفت. توجه داشته باشید که استفاده از نایلون‌های ضخیم امکان پارگی را کاهش می‌دهد چرا که استحکام بیشتری دارد و مدت زمان بیشتری می‌توانید از آن استفاده کنید. شاید در وهله اول قیمت پلاستیک‌های سنگین‌تر گران‌تر به نظر برسد اما از آن‌جا که امکان پارگی و آسیب دیدن آن کاهش پیدا می‌کند، دوامش نیز بالاتر می‌رود و به طور کلی هزینه‌های خرید نایلون برای استفاده در صنایع کشاورزی کاهش پیدا می‌کند.

نایلون-کشاورزی

وزن مناسب نایلون کشاورزی

وزن پلاستیک های کشاورزی به عوامل متعددی مانند ضخامت، اندازه و کیفیت بستگی دارد. اما وزن استاندارد هر رول نایلون کشاورزی بین چهار تا هفتاد کیلوگرم است اما می‌توان وزن را بر اساس نیاز مشتری تغییر دارد. (هر فیلم نایلون دور یک طاقه رول می‌شود) و می‌توان وزن طاقه را بر اساس سفارش مشتری تغییر داد .نایلون های کشاورزی چند لایه یعنی در واقع 5 لایه ممکن است وزن بالا تری نسبت به 2 یا 3 لایه داشته باشند، ولی نایلون کشاورزی چند لایه باعث بهبود عملکرد تولیدات کشاورزی می‌شود. در نتیجه کیفیت کار ر ابالا برده و هزینه را در طولانی مدت پایین می‌آورد.

تاثیر ضخامت و اندازه در وزن هر کیلو پلاستیک‌های کشاورزی

وزن مناسب نایلون کشاورزی عریض که دو میلی‌متر ضخامت دارد معمولا بالا است. با این‌ حال ضخامت و اندازه آن برحسب درخواست و نیاز مشتریان محترم قابل تغییر است. هر چه ضخامت بالاتر برود قیمت هر کیلو پلاستیک کشاورزی نیز به طبع بالاتر می‌رود.

تاثیر وزن نایلون کشاورزی در قیمت

وزن و کیفیت مناسب برای نایلون های کشاورزی

اگر قصد خرید یک نایلون با کیفیت را دارید باید به شفافیت آن توجه کنید. هر چه شفافیت نایلون بیشتر باشد، از مرغوبیت بالاتری برخوردار است و وزن آن نیز بیشتر خواهد بود. اگر کیفیت نایلون برایتان مهم نیست و قصد دارید تا زود به زود نایلون‌ها را عوض کنید، می‌توانید از نایلون‌های درجه دو یا سه که شفافیت و وزنشان کمتر است استفاده کنید. این نایلون‌ها از مواد و پلاستیک‌های بازیافتی تولید می‌شوند به همین علت است که شفافیت قابل توجه‌ای ندارند.

قیمت هر کلیو پلاستیک کشاورزی

قیمت نایلون‌های کشاورزی به عوامل متعددی بستگی دارد. برای مثال هر چه کیفیت مواد اولیه استفاده شده در نایلون بالاتر باشد، قیمت نایلون نیز بالاتر‌ خواهد رفت. عوامل دیگری مانند متراژ مورد نیاز برای زمین کشاورزی یا باغ، وجود افزودنی‌ها در نایلون کشاورزی، طرح رنگ و وزن پلاستیک‌های کشاورزی نیز در قیمت آن تاثیر گذار هستند. جهت آگاهی از قیمت‌ هر کیلو پلاستیک کشاورزی می‌توانید به قسمت فروشگاه سایت ما (خرید نایلون کشاورزی) مراجعه کنید.

وزن-نایلون-کشاورزی

تاثیر تعداد لایه‌ها در قیمت هر کیلو پلاستیک کشاورزی

نایلون‌های عریض به صورت تک لایه، دو لایه، سه لایه پنج لایه تولید می‌شوند. هرچه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، ضخامت نایلون هم بیشتر می‌شود و به طبع قیمت آن هم بالاتر می‌رود. شاید برایتان سوال پیش بیاید که قیمت هر کیلو همچنان ثابت خواهد ماند اما به طور کلی هر چه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد قیمت نایلون کشاورزی نیز افزایش خواهد یافت. از طرفی در واحد سطح یا حتی طول نیز قیمت افزایش پیدا خواهد کرد.

زمانی که حرف از گفتن وزن نایلون کشاورزی می‌شود، باید توجه داشت خود نایلون کشاورزی همانطور که در مقلات سایت گفته شد، انواع مختلفی دارد. در قیمت فروشگاه سایت کیهان پلاستیک می‌توانید، انواع آن را مشاهده کنید. همچنین زمانی که حرف از عوامل تاثیر گذار در  قیمت هر کیلو پلاستیک کشاورزی می‌شود؛ باید دانست که قیمت هرکیلو وزن نایلون گلخانه با وزن نایلون مالچ،نایلون  سیلو و نایلون ضدعفونی خاک متفاوت است. چون هر کدام از این نایلون ها برای کار های مفاوتی از کشاورزی تولید می‌شود.

باهمه عوامل و نکات گفته شده بر تاثیر وزن نایلون های کشاورزی باز هنوز اکثر سایت ها نمی‌توانند قیمت کامل نایلون های کشاورزی را در اختیار مشتری بگذارند چون دردسر های زیادی را می‌تواند داشته باشد. وزن مناسب نایلون کشاورزی و قیمت هرکیلو از پلاستیک های کشاورزی ارتباط مستقیم بایکدیگر دارند و بهتر است برای با خبر شدن از قیمت دقیق و به روز همون لحظه با تولید کننده نایلون کشاورزی تماس گرفت و از قیمت ها با خبر شد.

 

نتیجه گیری درباره وزن مناسب نایلون کشاورزی

در مطلب فوق به ارائه نکاتی درباره وزن هرکیلو پلاستیک های کشاورزی و عوامل موثر بر آن صحبت کردیم. ابتدا به عوامل موثر بر وزن پلاستیک‌های کشاورزی پرداختیم. سپس وزن استاندارد نایلون‌های کشاورزی را ذکر کردیم و بعد درباره نکاتی از جمله ضخامت و اندازه نایلون‌های کشاورزی و همچنین کیفیت و وزن پلاستیک‌های کشاورزی سخن گفتیم. در نهایت هم قیمت هر کیلو پلاستیک کشاورزی و تاثیر تعداد لایه در وزن و قیمت را مورد بررسی قرار دادیم. جهت آگاهی از قیمت انواع نایلون و پلاستیک‌های کشاورزی و همچنین وزن و قیمت هر نایلون می‌توانید از فروشگاه سایت ما دیدن کنید. امیدواریم مطلب ارائه شده برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*