روکش مناسب گلخانه

بهترین روکش پلاستیکی گلخانه نایلونی است که در برابر خرابی و پارگی زودرس مقاوم باشد و در هر نوع از شرایط محیطی مناسب گلخانه شما باشد. زمانی که شما به صورت تلفنی با کارشناسان ما ارتباط می‌گیرید؛ کارشناسان ما به شما در انتخاب بهترین نوع روکش گلخانه‌‌ای که مناسب شرایط محیطی باشد، کمک خواهند کرد، تا شما خریدی مطمئن و ایمن را برای گلخانه خود داشته باشید مطالبی که در ادامه می خوانید شما را با نحوه خرید و قیمت روکش پلاستیکی مناسب گلخانه، آشنا می‌کند.

ویژگی روکش پلاستیکی گلخانه

روکش پلاستیکی گلخانه‌ای شرکت نوآوران کیهان پلاستیک پارسام از انواع افزودنی‌ها به منظور بهبود عملکرد تولیدات پلاستیک‌های گلخانه‌ای بهره می‌گیرد. هرکدام از این افزودنی ها با توجه به شرایط جغرافیایی و نوع گلخانه؛ برای گلخانه‌داران، ویژگی خاصی را برای پوشش گلخانه فراهم می‌کند. این افزودنی‌ها زنجیره‌های پلیمری قوی برای نایلون گلخانه ایجاد می‌کنند.وجود این افزودنی‌ها، افزایش طول عمر نایلون گلخانه و قدرت و استحکام را برای پلاستیک عریض را به همراه دارد.

  1. افزودنی Anti UV که یکی از مهم‌ترین افزودنی های روکش پلاستیکی گلخانه است.
  2. افزودنی ضد شبنم یا آنتی فاگ (Anti Fog) که با اضافه شدن به نایلون گلخانه به آن نایلون ضدبخار یا نایلون ضد مه گلخانه‌ای هم می‌گویند.
  3. افزودنی IR یا مادون قرمز
  4. افزودنی آنتی ویروس
  5. افزودنی EVA
  6. تولید روکش پلاستیکی گلخانه در عرض های ۱ تا ۲۰ متر.
  7.  رنگ های شفاف، سبز، لیمویی، زرد و …

انواع روکش‌های گلخانه‌

 

مزایای روکش مخصوص گلخانه کیهان پلاستیک

  • حفاظت از گیاه در برابر اشعه مضر فرابنفش خورشیدی (UV) توسط روکش گلخانه شرکت کیهان پلاستیک
  • تامین و حفظ درجه حرارت مناسب برای رشد گیاه
  • کیفیت مناسب و نصب راحت بر روی سازه گلخانه
  • کاهش کاربرد مکرر حشره‌کش‌ها و آفت‌کش ها در گلخانه
  • کمک به حفظ رطوبت گلخانه و کاهش میزان تبخیر
  • حفط بافت مناسب خاک و کاهش علف‌های هرز
  • تولید نایلون عریض به منظور پوششی یکپارچه برای گلخانه

بهترین روکش مناسب گلخانه 

بهترین روکش مناسب گلخانه، از نظر تجربه مصرف کننده‌ها، روکشی است، از جنس پلی اتیلن، دلیل مناسب بودن این پوشش نایلونی، این است که شرکت نوآوران کیهان پلاستیک پارسام با تولید روکش پلاستکی 5لایه، پوششی مناسب و مخصوص، برای دیواره‌ها و سقف گلخانه‌ تولید کرده است. این نوع از پوشش‌ها، برای اکثر گلخانه‌ها با سازگاری کامل محیط‌، از لحاظ جغرافیایی یا آب و هوایی، تولید می‌شوند.

چند معیار مهم در انتخاب مکان مناسب گلخانه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

  • شرایط آب و هوایی
  • نحوه تامین آب و برق گلخانه
  • فاصله محل احداث گلخانه از بازار و هزینه حمل و نقل گیاهان
  • جهت وزش باد
  • تهویه، خنک کننده و گرم کننده مناسب

بهترین روکش گلخانه

قیمت روکش پلاستیکی گلخانه

قیمت روکش پلاستیکی گلخانه به عوامل زیادی بستگی دارد؛ یکی از عوامل مهمی که، باعث تغییرات قیمت می‌شود، تغییر شدید نوسنات قیمت مواد اولیه در بورس کالا است. که به صورت مرتب؛ قیمت‌ها، هم افزایشی می‌شود و هم کاهشی، به‌همین علت، هیچ‌گاه قیمت‌های روکش‌ نایلونی گلخانه، ثابت نیست، و هر قیمت برای همان روز است. عوامل دیگری مثل:

  • سفارشی سازی مشتری
  • وزن روکش گلخانه و وزن بوبین
  • نوع افزودنی و ضخامت نایلون
  • و…
بهترین روکش گلخانه، روکشی است که از نظر مواد اولیه مصرفی، ضخامت و افزودنی ها، کیفیت خوبی داشته باشد و زودتر از موعد تعیین شده، نیاز به تعویض، نداشته باشد. عمر روکش پلاستیکی گلخانه، بسته به مواد اولیه استفاده شده، افزودنی ها و شرایط نگهداری، از روکش‌های پلاستیکی گلخانه از 1سال، 2سال، 3سال، 4سال تا 5 سال مقاومت دارند. گلخانه داران همیشه به دنبال روکشی مناسب، با این مشخصات نامبرده هستند.

 

روکش پلاستیکی مناسب گلخانه

 

نتیجه‌گیری در رابطه با خرید روکش پلاستیکی گلخانه

گلخانه‌ها فضایی هستند که در آن‌ها گیاهانی را در شرایط کنترل شده و محیطی مناسب کشت می‌کنند تا بتوانند گیاهان مناطق مختلف و فصول مختلف را همیشه داشته باشند. بنابراین جنس سازه و جنس پوشش گلخانه بر اساس محیط جغرافیایی متفاوت است و بهترین پوشش برای گلخانه، پوششی است که متناسب با شرایط اقلیمی و محیطی آن منطقه جغرافیایی خاص باشد.

پوشش گلخانه موضوع مهمی است که پیش از احداث آن باید بررسی شود و تنها با توجه به پایین یا بالا بودن هزینه انتخاب نشود. کافی است برای اطلاعات بیشتر به صفحه خرید نایلون گلخانه کیهان پلاستیک مراجعه کنید و پس از مطالعه مشخصات، روکش پلاستیکی گلخانه خود را سفارشی سازی کنید.

در پایان یادآوری می کنیم روکش‌های پلاستیکی گلخانه کیهان پلاستیک، دارای ضمانت نامه تضمین کالا از بیمه ایران هستند.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*